LutzRealEstate.nl maakt gebruik van cookies.

We gebruiken cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Dit gebeurt anoniem. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. Op onze website vindt u ook ons privacybeleid.

Expat Services in den haag en omgeving

Een groot aantal internationale bedrijven is gevestigd in Den Haag en omgeving. Het is dan ook de regio bij uitstek waar expats op zoek zijn naar tijdelijke woonruimte

Verhuist ook één van uw medewerkers vanuit het buitenland naar Nederland, om te werken voor uw bedrijf? En wilt u voor hem of haar tijdelijke huisvesting zoeken, met of zonder familieleden? Dan kunnen wij een geschikte gestoffeerde of volledig gemeubileerde woning vinden in de regio Den Haag, maar ook bijvoorbeeld in Wassenaar, Voorburg, Rijswijk of het Westland.

Woonruimte vinden voor uw personeel

In de afgelopen jaren hebben we veel bedrijven geholpen, waaronder internationale bedrijven en ambassades, om passende huisvesting voor hun personeel te vinden.

Mogen we ook voor uw medewerkers de relocation verzorgen? Onze Verhuisservice wordt volledig op maat ontworpen om aan de individuele behoefte van elk bedrijf en van iedere werknemer te voldoen. 

Onze Verhuisservice voor expats:

  1. De specifieke woonwens in kaart: een woning dicht bij kantoor, of juist dicht bij de school van de kinderen of het strand? En is een appartement passend of een eengezinswoning? We brengen alle eisen en wensen in kaart en gaan op zoek naar passend aanbod. We kennen alle 44 wijken en 8 stadsdelen van Den Haag op ons duimpje en weten dan ook snel de juiste match te maken.
  2. Bezichtigen: samen maken we een voorselectie van woningen die in aanmerking komen en plannen we een bezichtigingsroute, om bij deze woningen te gaan kijken. Als objectieve sparringpartner denken we mee over verschillende kwesties zoals veiligheid in de wijk, de indeling, de staat van onderhoud en de kwaliteit van de inrichting. Ook kunnen we informeren over de ligging ten opzichte van internationale scholen, lokale winkels, openbaar vervoer en toegang tot snelwegen.
  3. Onderhandelen: we doen een voorstel voor een passend bod. Een belangrijke factor is de prijs-kwaliteitverhouding van de woning. Door te kijken naar de actuele woningmarktcijfers beoordelen we of de vraagprijs in lijn is met de huidige marktomstandigheden en daar zetten we onze onderhandeling op in.
  4. Administratie: van het maken van afspraken tot het controleren van de huurovereenkomst, het doen van een screening en de aanvraag van de gas-, water-, en elektriciteitsvoorzieningen; wij zorgen dat alle details kloppen.
  5. Oplevering: bij aanvang van de huurovereenkomst inspecteren wij of alles wordt opgeleverd volgens afspraak. Ook na ontvangst van de sleutels kunt u altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft.

Waarom kiezen voor de Verhuisservice van Lutz Real Estate?

Met vele jaren ervaring in het leveren van relocation-diensten begrijpen we de druk van het plaatsen van personeel met verschillende eisen, vaak op korte termijn. Onze ervaring leert dat onze complete service goed werkt en er geen onnodig verlies is van tijd, zodat uw medewerker zich snel settelt en de aandacht weer kan richten op het werk. Wat kunnen we voor u betekenen?

Neem contact op

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms

Lutz Real Estate House Hunting